Zmiany ogólne
(Te zmiany dotyczą każdego z miast)
Budynek | Jak w Heroes IV ? | Zmiana Equilibris |
Cytadela |
7500 10 10 |
3000 5 5 |
Zamek |
7500 10 10 |
5000 10 10 |
Karawana |
4000 10 |
3000 10 2 |
Przystań
Budynek | Jak w Heroes IV ? | Zmiana Equilibris |
Stajnie |
Gwarantują premię do ruchu przez 14 dni (było tylko 7 dni). | |
Zakon paladynów |
Asortyment powiększa się o Teleskop i Kuszę, wymieniono Wodę święconą na Flakonik kwasu, a Miksturę wesołości na Flakonik lepkiej cieczy. |
Rezerwat
Budynek | Jak w Heroes IV ? | Zmiana Equilibris |
Gildia łotrzyków |
3 500 20 |
3 500 5 10 |
Asortyment powiększa się o Laskę maga, wymieniono Miksturę many na Flakonik kwasu. | ||
---|---|---|
Stos |
Wymagany Portal istot. |
Wymagane Konserwatorium życia. |
Azyl
Budynek | Jak w Heroes IV ? | Zmiana Equilibris |
Gildia łowców |
Asortyment powiększa się o Zbroję płytową, wymieniono Demoniczny ogień na Flakonik lepkiej cieczy, a Miksturę many na Miksturę szybkości. | |
Smocza jaskinia |
Dodatkowo wymagana Gildia czarnoksiężników - poziom 3. |
Nekropolis
Budynek | Jak w Heroes IV ? | Zmiana Equilibris |
Zbrojownia |
Asortyment powiększa się o Długi łuk, wymieniono Flakonik duszącego gazu na Flakonik kwasu. | |
Kurhan |
Wymagana Szkieletornia. | Wymagany Nekromatron. |
Dworek |
Dodatkowo wymagana Szkieletornia. |
|
Nekromatron |
Oprócz premii do Nekromancji, ten budynek gwarantuje, że na potrzeby obliczeń przy ożywaniu stworzeń, poziom bohatera zostanie zwiększony o 1. |
Akademia
Budynek | Jak w Heroes IV ? | Zmiana Equilibris |
Sklep alchemika |
Asortyment powiększa się o Topór, wymieniono Miksturę zimna na Miksturę wytrzymałości, a Flakonik lepkiej cieczy na Flakonik kwasu. | |
Złoty pawilon |
Wymagany Skarbiec. | Usunięto wymaganie. |
Ołtarz życzeń |
6250 12 |
6250 6 12 |
Zamek w chmurach |
Wymagany Zamek. | Wymagana Cytadela. |
Skarbiec |
6000 5 10 |
1500 2 2 1 1 1 1 |
Twierdza
Budynek | Jak w Heroes IV ? | Zmiana Equilibris |
Arsenał |
5000 12 12 |
3500 10 10 |
Wymieniono Miksturę odporności na Flakonik kwasu. | ||
---|---|---|
Bariera antymagiczna |
Zwiększa odporność na magię nie tylko bohaterów, ale również i jednostek. | |
Zagrody |
15 000 10 30 |
15 000 15 25 |