 | Sakiewka ze złotem | Skarb | | Zwiększa dochód królestwa o 250 złota dziennie. |
 | Torba ze złotem | Skarb | | Zwiększa dochód królestwa o 500 złota dziennie. |
 | Wóz rudy | Skarb | | Zwiększa dochód królestwa o 2 rudy dziennie. |
 | Wóz tarcicy | Skarb | | Zwiększa dochód królestwa o 2 drewna dziennie. |
 | Kryształ podglądania | Skarb | | Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 2. |
 | Sekstans | Skarb | | Zwiększa ruch armii bohatera o 50% na wodzie. |
 | Odznaka odwagi | Skarb | | Jednostki w armii bohatera stają się odporne na zaklęcie "Groza" - uniemożliwiające ruch przez dwie tury i efekt strachu, nie pozwalający na kontratak i powodujący ucieczkę o 2 pola. |
 | Kryształ pamięci | Skarb | | Wszystkie istoty w armii bohatera stają się odporne na zaklęcie Zapomnienia. |
 | Herb męstwa | Skarb | | Wszystkie istoty w armii bohatera zyskują +1 do morale. |
 | Talia hazardzisty | Skarb | | Wszystkie istoty w armii bohatera zyskują +1 do szczęścia. |
 | Podkowa | Skarb | | Wszystkie istoty w armii bohatera zyskują +1 do szczęścia. |
 | Czterolistna koniczyna | Skarb | | Wszystkie istoty w armii bohatera zyskują +1 do szczęścia. |
 | Pajęcze jedwabne strzały | Skarb | | Zaatakowany na dystans przez bohatera cel zostaje "spętany" - nie może latać, a jego inicjatywa i szybkość zostaje zmniejszony o połowę. |
 | Ogłuszająca strzała | Skarb | | Zaatakowany na dystans przez bohatera cel może zostać ogłuszony - stracić najbliższy ruch. |