Podstawowa infrastruktura
Nazwa |
Opis |
Wymagania |
Rada osady
|
Ten budynek jest zawsze wybudowany. Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 500 złota dziennie. | ● brak |
Rada miasta
|
Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 750 złota dziennie. | ● Rada osady 2500 10 10 |
Ratusz
|
Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 1 000 złota dziennie. | ● Rada miasta 2500 10 10 5 5 |
Fort
|
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 50 pkt życia. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. |
5000 20 20 |
Cytadela
|
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 100 pkt życia. (Jednorazowy atak może pozbawić bramę 50 punktów życia). System umocnień wzmocni fosa, po wejściu do której atak wrogich jednostek zmaleje o 25%, a obrona o 20%. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. | ● Fort 7500 10 10 |
Zamek
|
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 150 pkt życia. (Jednorazowy atak może pozbawić bramę 50 punktów życia). System umocnień wzmocni fosa, po wejściu do której atak wrogich jednostek zmaleje o 25%, a obrona o 20%. Fortyfikacje zyskają także 3 wieże, na których obrońca będzie mógł umieścić swe jednostki - jeśli potrafią strzelać będą mogły to robić ze zwiększoną skutecznością, a każda jednostka na wieży otrzymuje obniżone obrażenia od ostrzału, a także ma dużą premię do obrażeń przeciwko istotom atakującym ją wręcz z dołu. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. | ● Cytadela 7500 10 10 |
Karczma
|
Umożliwia wykupienie bohaterów. W Nekropolii można rekrutować Rycerzy Śmierci, Nekromantów, a także Złodziei i Czarowników, oraz Lordów i Magów. Po wykupieniu bohatera można go ponownie wynająć po 7 dniach. |
500 2 |
Zbrojownia
|
Umożliwia kupno następujących przedmiotów: Długiego miecza, Kolczugi, Tarczy, a także mikstur: Nieśmiertelności i Przywrócenia, oraz Flakoników: trucizny i duszącego gazu, a także Chmury rozpaczy. |
3000 4 10 |
Karawana
|
Dzięki karawanie można rekrutować armię z posiadanych przez gracza siedlisk, a także wysyłać oddziały z i do miast z Karawanami. Jeśli wrogi oddział zasłania drogę nie możemy skomunikować blokowanego punktu. Tempo karawany wynosi 30 i ignoruje ona ograniczenia w ruchu terenów przez które przechodzi. Posiadanie stoczni (czy w mieście, czy lokacji) umożliwia przewóz przez akweny. Nawet jeśli miasto zmieni właściciele, wysłana karawana trafi do miasta. | ● Fort 4000 10 |
Stocznia
|
Możliwa do postawienia tylko, gdy miasto ma dostęp do wody. Umożliwia budowę okrętów (10 drewna i 1 000 złota). |
2000 20 |
Więzienie
|
Budynek jest zawsze wzniesiony, nawet jeśli jest zablokowany w edytorze map. Pokonani bohaterowie wrogich graczy trafiają do najbliższego więzienia. Jeśli przeciwnik, lub jego sojusznik zajmie miasto zostaną wypuszczeni. | ● brak |
Siedliska jednostek
Nazwa |
Opis |
Wymagania |
Cmentarz
|
Umożliwia wynajem szkieletów. | ● Fort 1500 |
Sala tortur
|
Umożliwia wynajem impów. | ● Fort 1500 |
Kurhan
|
Umożliwia wynajem duchów. | ● Szkieletornia ● Siedlisko 1 poziomu 3250 3 |
Psiarnia
|
Umożliwia wynajem cerberów. | ● Sala tortur 3000 4 1 |
Dworek
|
Umożliwia wynajem wampirów. | ● Karczma ● Siedlisko 2 poziomu 6250 8 8 |
Wylęgarnia
|
Umożliwia wynajem jadowitych pomiotów. | ● Wieża ciemności - poziom 1 ● Siedlisko 2 poziomu 6250 8 8 |
Cmentarzysko smoków
|
Umożliwia wynajem kościanych smoków. | ● Nekromatron ● Siedlisko 3 poziomu 14000 12 14 6 6 6 6 |
Świątynia przeklętych
|
Umożliwia wynajem diabłów. | ● Baszta Chaosu ● Siedlisko 3 poziomu 14000 6 8 10 20 |
Infrastruktura magiczna
Nazwa |
Opis |
Wymagania |
Wieża ciemności - poziom 1
|
Umożliwia naukę trzech czarów pierwszego poziomu magii Śmierci. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 35% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. |
1000 2 2 1 |
Wieża ciemności - poziom 2
|
Umożliwia naukę trzech czarów drugiego poziomu magii Śmierci. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 50% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. | ● Wieża ciemności - poziom 1 1000 1 |
Wieża ciemności - poziom 3
|
Umożliwia naukę dwóch czarów trzeciego poziomu magii Śmierci. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 65% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. | ● Wieża ciemności - poziom 2 1000 1 |
Wieża ciemności - poziom 4
|
Umożliwia naukę dwóch czarów czwartego poziomu magii Śmierci. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 80% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. | ● Wieża ciemności - poziom 3 1000 1 |
Wieża ciemności - poziom 5
|
Umożliwia naukę czaru piątego poziomu magii Śmierci. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska ją całkowicie. | ● Wieża ciemności - poziom 4 1000 1 |
Baszta magii
|
Umożliwia naukę czarów ze sfery magii Ładu. Ich poziom zależy od poziomu Wieży ciemności. Liczba zaś wynosi po dwa czary poziomów 1-3, a po jednym poziomów 4-5. | ● Wieża ciemności - poziom 1 2500 2 2 2 |
Baszta chaosu
|
Umożliwia naukę czarów ze sfery magii Chaosu. Ich poziom zależy od poziomu Wieży ciemności. Liczba zaś wynosi po dwa czary poziomów 1-3, a po jednym poziomów 4-5. | ● Wieża ciemności - poziom 1 2500 2 2 2 |
Budynki specjalne
Nazwa |
Opis |
Wymagania |
Szkieletornia
|
Umożliwia zamianę żywych istot w nieumarłych. Istoty 1 i 2 poziomu zmieniane są w szkielety, trzeciego w duchy, a czwartego w wampiry. Czarodziejskie i Czarne smoki zmieniane są w Kościane. Jeśli liczba punktów życia zamienianej jednostki jest mniejsza od życia nieumarłej liczba stworzeń ulega zmniejszeniu, proporcjonalnie do różnicy. | ● Cmentarz 2500 10 5 |
Nekromatron
|
Zwiększa o 10% skuteczność umiejętności Nekromancji. | ● Fort ● Wieża ciemności - poziom 1 1000 6 3 3 |
Piekielny posąg
|
Zwiększa o 3000 złota dochody gracza, zwiększa siłę czarów ze sfery Śmierci o 50% i o tyle samo maksymalną ilość stworzeń, które można ożywić Nekromancją. Siła tej umiejętności rośnie o 10%. | ● Posiadanie artefaktu: Graal |