Podstawowa infrastruktura
Nazwa |
Opis |
Wymagania |
Rada osady
|
Ten budynek jest zawsze wybudowany. Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 500 złota dziennie. | ● brak |
Rada miasta
|
Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 750 złota dziennie. | ● Rada osady 2500 10 10 |
Ratusz
|
Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 1 000 złota dziennie. | ● Rada miasta 2500 10 10 5 5 |
Fort
|
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 50 pkt życia. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. |
5000 20 20 |
Cytadela
|
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 100 pkt życia. (Jednorazowy atak może pozbawić bramę 50 punktów życia). System umocnień wzmocni fosa, po wejściu do której atak wrogich jednostek zmaleje o 25%, a obrona o 20%. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. | ● Fort 7500 10 10 |
Zamek
|
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 150 pkt życia. (Jednorazowy atak może pozbawić bramę 50 punktów życia). System umocnień wzmocni fosa, po wejściu do której atak wrogich jednostek zmaleje o 25%, a obrona o 20%. Fortyfikacje zyskają także 3 wieże, na których obrońca będzie mógł umieścić swe jednostki - jeśli potrafią strzelać będą mogły to robić ze zwiększoną skutecznością, a każda jednostka na wieży otrzymuje obniżone obrażenia od ostrzału, a także ma dużą premię do obrażeń przeciwko istotom atakującym ją wręcz z dołu. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. | ● Cytadela 7500 10 10 |
Karczma
|
Umożliwia wykupienie bohaterów. W Azylu można rekrutować Złodziei i Czarowników, a także Rycerzy Śmierci, Nekromantów, oraz Łuczników i Druidów. Po wykupieniu bohatera można go ponownie wynająć po 7 dniach. |
500 2 |
Gildia Łotrzyków
|
Umożliwia kupno następujących przedmiotów: Miecza dwuręcznego, Kuszy, a także mikstur: Nieśmiertelności, Many, i Przywrócenia, oraz Flakonika kwasu i Demonicznego ognia. |
3000 4 10 |
Karawana
|
Dzięki karawanie można rekrutować armię z posiadanych przez gracza siedlisk, a także wysyłać oddziały z i do miast z Karawanami. Jeśli wrogi oddział zasłania drogę nie możemy skomunikować blokowanego punktu. Tempo karawany wynosi 30 i ignoruje ona ograniczenia w ruchu terenów przez które przechodzi. Posiadanie stoczni (czy w mieście, czy lokacji) umożliwia przewóz przez akweny. Nawet jeśli miasto zmieni właściciele, wysłana karawana trafi do miasta. | ● Fort 4000 10 |
Stocznia
|
Możliwa do postawienia tylko, gdy miasto ma dostęp do wody. Umożliwia budowę okrętów (10 drewna i 1 000 złota). |
2000 20 |
Więzienie
|
Budynek jest zawsze wzniesiony, nawet jeśli jest zablokowany w edytorze map. Pokonani bohaterowie wrogich graczy trafiają do najbliższego więzienia. Jeśli przeciwnik, lub jego sojusznik zajmie miasto zostaną wypuszczeni. | ● brak |
Siedliska jednostek
Nazwa |
Opis |
Wymagania |
Wieże orków
|
Umożliwia wynajem orków. | ● Fort 1500 |
Nora złodziei
|
Umożliwia wynajem bandytów. | ● Fort 1500 |
Ogród posągów
|
Umożliwia wynajem meduz. | ● Gildia czarnoksiężników - poziom 1 ● Siedlisko 1 poziomu 3000 6 |
Labirynt
|
Umożliwia wynajem minotaurów. | ● Złodziejska rękawica ● Siedlisko 1 poziomu 3000 3 |
Czarny las
|
Umożliwia wynajem zmór. | ● Karawana ● Siedlisko 2 poziomu 6250 14 5 |
Wulkaniczna szczelina
|
Umożliwia wynajem ifritów. | ● Gildia łotrzyków ● Siedlisko 2 poziomu 6250 14 5 |
Staw hydr
|
Umożliwia wynajem hydr. | ● Sala wiedźm ● Siedziba 3 poziomu 14000 16 4 20 6 |
Smocza Jaskinia
|
Umożliwia wynajem czarnych smoków. | ● Pałac umarłych ● Siedziba 3 poziomu 14000 6 6 30 |
Infrastruktura magiczna
Nazwa |
Opis |
Wymagania |
Gildia czarnoksiężników - poziom 1
|
Umożliwia naukę trzech czarów pierwszego poziomu magii Chaosu. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 35% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. |
1000 2 2 1 |
Gildia czarnoksiężników - poziom 2
|
Umożliwia naukę trzech czarów drugiego poziomu magii Chaosu. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 50% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. | ● Gildia czarnoksieżników - poziom 1 1000 1 |
Gildia czarnoksiężników - poziom 3
|
Umożliwia naukę dwóch czarów trzeciego poziomu magii Chaosu. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 65% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. | ● Gildia czarnoksieżników - poziom 2 1000 1 |
Gildia czarnoksiężników - poziom 4
|
Umożliwia naukę dwóch czarów czwartego poziomu magii Chaosu. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 80% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. | ● Gildia czarnoksieżników - poziom 3 1000 1 |
Gildia czarnoksiężników - poziom 5
|
Umożliwia naukę czaru piątego poziomu magii Chaosu. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska ją całkowicie. | ● Gildia czarnoksieżników - poziom 4 1000 1 |
Pałac umarłych
|
Umożliwia naukę czarów ze sfery magii Śmierci. Ich poziom zależy od poziomu Gildii czarnoksieżników. Liczba zaś wynosi po dwa czary poziomów 1-3, a po jednym poziomów 4-5. | ● Gildia czarnoksieżników - poziom 1 2500 2 2 2 |
Sala wiedźm
|
Umożliwia naukę czarów ze sfery magii Natury. Ich poziom zależy od poziomu Gildii czarnoksieżników. Liczba zaś wynosi po dwa czary poziomów 1-3, a po jednym poziomów 4-5. | ● Gildia czarnoksieżników - poziom 1 2500 2 2 2 |
Budynki specjalne
Nazwa |
Opis |
Wymagania |
Akademia bojowa
|
Każdy bohater, który odwiedzi miasto z Akademią otrzyma 1 000 pkt doświadczenia. Bonus działa jednorazowo. | ● Fort 2000 5 5 |
Złodziejska rękawica
|
Każdy bohater, który odwiedzi miasto z Rękawicą otrzyma +3 do ataku wręcz i +2 do ataku dystansowego. Bonus działa jednorazowo. | ● Fort 1000 6 |
Wir many
|
Bohater może zwiększyć swoją ilość many do wartości wynoszącej dwukrotność maksymalnej jej liczby. Skorzystać z wiru może jeden bohater tygodniowo. | ● Gildia czarnoksiężników - poziom 2 1000 1 1 1 1 |
Oko chaosu
|
Zwiększa dochody gracza o 3 000 złota. Zwiększa siłę zaklęć ze sfery Chaosu o 50%. | ● Posiadanie artefaktu: Graal |