Podstawowa infrastruktura
Nazwa |
Opis |
Wymagania |
Rada osady
|
Ten budynek jest zawsze wybudowany. Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 500 złota dziennie. | ● brak |
Rada miasta
|
Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 750 złota dziennie. | ● Rada osady 2500 10 10 |
Ratusz
|
Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 1 000 złota dziennie. | ● Rada miasta 2500 10 10 5 5 |
Fort
|
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 50 pkt życia. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. |
5000 20 20 |
Cytadela
|
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 100 pkt życia. (Jednorazowy atak może pozbawić bramę 50 punktów życia). System umocnień wzmocni fosa, po wejściu do której atak wrogich jednostek zmaleje o 25%, a obrona o 20%. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. | ● Fort 7500 10 10 |
Zamek
|
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 150 pkt życia. (Jednorazowy atak może pozbawić bramę 50 punktów życia). System umocnień wzmocni fosa, po wejściu do której atak wrogich jednostek zmaleje o 25%, a obrona o 20%. Fortyfikacje zyskają także 3 wieże, na których obrońca będzie mógł umieścić swe jednostki - jeśli potrafią strzelać będą mogły to robić ze zwiększoną skutecznością, a każda jednostka na wieży otrzymuje obniżone obrażenia od ostrzału, a także ma dużą premię do obrażeń przeciwko istotom atakującym ją wręcz z dołu. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. | ● Cytadela 7500 10 10 |
Karczma
|
Umożliwia wykupienie bohaterów. W Twierdzy można rekrutować Barbarzyńców, a także Rycerzy, Łuczników, Złodziei, Rycerzy Śmierci i Lordów. Po wykupieniu bohatera można go ponownie wynająć po 7 dniach. |
500 2 |
Arsenał
|
Umożliwia kupno następujących przedmiotów: Miecza dwuręcznego, Toporu, Skórzanej Zbroi, Tarczy, a także mikstur: Nieśmiertelności, Odporności, Przywrócenia, Wytrzymałości, Szybkości. |
5000 12 12 |
Karawana
|
Dzięki karawanie można rekrutować armię z posiadanych przez gracza siedlisk, a także wysyłać oddziały z i do miast z Karawanami. Jeśli wrogi oddział zasłania drogę nie możemy skomunikować blokowanego punktu. Tempo karawany wynosi 30 i ignoruje ona ograniczenia w ruchu terenów przez które przechodzi. Posiadanie stoczni (czy w mieście, czy lokacji) umożliwia przewóz przez akweny. Nawet jeśli miasto zmieni właściciele, wysłana karawana trafi do miasta. | ● Fort 4000 10 |
Stocznia
|
Możliwa do postawienia tylko, gdy miasto ma dostęp do wody. Umożliwia budowę okrętów (10 drewna i 1 000 złota). |
2000 20 |
Więzienie
|
Budynek jest zawsze wzniesiony, nawet jeśli jest zablokowany w edytorze map. Pokonani bohaterowie wrogich graczy trafiają do najbliższego więzienia. Jeśli przeciwnik, lub jego sojusznik zajmie miasto zostaną wypuszczeni. | ● brak |
Siedliska jednostek
Nazwa |
Opis |
Wymagania |
Dom wojowników
|
Umożliwia wynajem berserkerów. | ● Fort 1500 |
Stajnie centaurów
|
Umożliwia wynajem centaurów. | ● Fort 1500 |
Namioty nomadów
|
Umożliwia wynajem nomadów. | ● Karawana ● Siedlisko 1 poziomu 3000 6 |
Szczyt harpii
|
Umożliwia wynajem harpii. | ● Cytadela ● Siedlisko 1 poziomu 3000 4 1 |
Fort ogrów
|
Umożliwia wynajem ogrzych magów. | ● Karczma ● Siedlisko 2 poziomu 6250 8 8 1 1 1 1 |
Jaskinia cyklopów
|
Umożliwia wynajem cyklopów. | ● Jaskinia walki ● Siedlisko 2 poziomu 6500 4 10 |
Skalne gniazdo
|
Umożliwia wynajem ptaków gromu. | ● Zamek ● Siedlisko 3 poziomu 14000 20 6 16 6 |
Grań behemotów
|
Umożliwia wynajem behemotów. | ● Arena honoru ● Arsenał ● Siedlisko 3 poziomu 14000 6 20 24 |
Budynki specjalne
Nazwa |
Opis |
Wymagania |
Jaskinia walki
|
Bohater, który odwiedzi miasto z wybudowaną Jaskinią uzyska bonus +3 do ataku wręcz i +2 do ataku dystansowego. Premię można zyskać raz. |
1000 6 |
Arena honoru
|
Bohater, który odwiedzi miasto z wybudowaną Jaskinią uzyska bonus +3 do obrony. Premię można zyskać raz. | ● Fort 1000 6 |
Bariera antymagiczna
|
Wszyscy bohaterowie gracza uzyskują bonus +10% do odporności na magię. Aby być pod jego wpływem wystarczy sama budowa Bariery, nie trzeba odwiedzać miasta. | ● Fort 2000 10 |
Zagrody
|
Przyrost stworzeń wzrasta o 50%. | ● Siedlisko 3 poziomu 15000 10 30 |
Festiwal życia
|
Dochody posiadacza rosną o 3 000 złota. Przyrost stworzeń w mieście z Festiwalem wzrasta o 100%, a w innych o 25%. | ● Posiadanie artefaktu: Graal |