Zasoby
Można je jedynie podnieść i zawłaszczyć. Kto pierwszy ten lepszy! Mogą być one wybierane losowo.
Wygląd | Nazwa i opis |
---|---|
Drewno Od 4 do 8 jednostek drewna. | |
Ruda Od 4 do 8 jednostek rudy. | |
Złoto Od 400 do 800 sztuk złota. | |
Kryształy Od 2 do 4 jednostek kryształów. | |
Klejnoty Od 2 do 4 jednostek klejnotów. | |
Rtęć Od 2 do 4 jednostek rtęci. | |
Siarka Od 2 do 4 jednostek siarki. |
Losowe skarby
Można ich użyć tylko raz, to co nam wypadnie zależy od obiektu i naszego szczęścia.
Wygląd | Nazwa i opis |
---|---|
Kufer maga Daje jeden pomniejszy artefakt. Co ciekawe, można też wylosować Tarczę ze Smoczych Łusek, choć jest ona artefaktem głównym. | |
Obozowisko Jest tu kilka wariantów, które mogą się wylosować. 1. 300 złota, ponadto 3 jednostki losowego cennego zasobu (kryształy, klejnoty, rtęć lub siarka) lub 6 jednostek losowego gorszego zasobu (drewno, ruda). 2. 400 złota, ponadto 4 jednostki losowego cennego zasobu (kryształy, klejnoty, rtęć lub siarka) lub 8 jednostek losowego gorszego zasobu (drewno, ruda). 3. 500 złota, ponadto 5 jednostki losowego cennego zasobu (kryształy, klejnoty, rtęć lub siarka) lub 10 jednostek losowego gorszego zasobu (drewno, ruda). | |
Wóz uzdrowiciela Daje 2 lub 3 losowo wybrane eliksiry (może się trafić każdy typ). | |
Szkielet Można przy nim znaleźć jeden losowy artefakt (skarb). | |
Plecak Można w nim znaleźć jeden losowy przedmiot lub jeden losowy eliksir (każdego typu). | |
Skrzynia ze skarbem Jest tu kilka wariantów, które mogą się wylosować. 1. Do wyboru: 1000 złota lub 500 doświadczenia. 2. Do wyboru: 1500 złota lub 1000 doświadczenia. 3. Do wyboru: 2000 złota lub 1500 doświadczenia. 4. Jeden losowy artefakt (skarb). | |
Puszka Pandory Działa jak zdarzenie umiejscowione, zależy co autor mapy tutaj ustawił. Jeśli nic nie zostało ustalone, nic się nie wydarzy, a puszka będzie stać do końca wszechświata. Gracze komputerowi nie potrafią jej otworzyć. |
Skarbce
Spotkać w nich można określone stworzenia - jeśli je pokonamy, to otrzymamy nagrodę w zależności od rodzaju skarbca. Rodzaj nagrody jest losowy, ale z pewnego zakresu w zależności od obiektu. Bardzo ciężko jest tu określić jakąś prawidłowość, należy jednak wspomnieć, że jeśli liczba strażników jest mała możemy przykładowo dostać złoto bez artefaktu lub złoto i mniej artefaktów. Liczba strażników rośnie z biegiem czasu. Im wyższy poziom trudności gry, tym więcej strażników. Ma to tę zaletę, że mimo iż trudniej będzie nam zdobyć nagrodę, będzie ona warta zachodu. Miesiąc po splądrowaniu skarbca, stworzenia pojawiają się ponownie i znowu ich liczebność rośnie z czasem. Poniżej opis - jakie stworzenia pilnują struktur (na poziomie średnio zaawansowanym) oraz jakie nagrody można ewentualnie otrzymać.
Wygląd | Nazwa i właściwości |
---|---|
Kryjówka
| |
Mauzoleum
| |
Smocze miasto
| |
Mistyczny ogród
| |
Leśna dolina
| |
Cmentarz
| |
Gniazdo gryfów
| |
Gniazdo harpii
| |
Skrytka chochlików
| |
Wieża z kości słoniowej
| |
Twierdza
| |
Legowisko
| |
Labirynt
| |
Piramida
| |
Kopalnie czerwonych krasnoludów
| |
Ruiny
| |
Świątynia
|