Złodzieje
● Koszt Złodziei w Azylu wynosi 1500 sztuk złota. ● Koszt w Rezerwacie, Nekropolii, lub tawernie na mapie przygody wynosi 2000 sztuk złota. ● W Twierdzy Złodziei można nająć za 2500 sztuk złota. ● Bohaterów tych nie można nająć w Akademii ani Przystani. | |
Umiejętności startowe: | |
Odkrywanie - poziom podstawowy |
Ukrywanie - poziom podstawowy |
Kobiety:
Aidan - Ifryt | |
Biografia: Aidan jest mniejsza i wątlejsza od większości ifritów, dlatego woli przebywać wśród słabszych ras, takich jak ludzie. Ponieważ z powodu swej profesji nie wolno jej się rzucać w oczy, Aidan nauczyła się popełniać przestępstwa tylko wtedy, gdy ktoś inny z jej rasy ściągnie na siebie podejrzenia. |
Andria - Minotaur | |
Biografia: Dzięki swej sile i przebiegłości minotaurzyca Andria odniosła sporo sukcesów jako gladiatorka, ale wiedziała, że wkrótce zginie z ręki jakiegoś większego i silniejszego samca. Dlatego opuściła arenę, aby wędrować po świecie, szukać skarbów, a od czasu do czasu ograbić jakiegoś przypadkowego podróżnika. |
Flaren - Ork | |
Biografia: Flaren opuściła swoje orcze plemię, ponieważ nic nie znaczyły dla niej ideały takie jak honor czy chwała. Zamiast tego wolała szybko kogoś załatwić, żeby mieć w kieszeni trochę złota. Dla tej niecierpliwej diablicy liczy się jedynie szybki zysk. |
Gretchin - Ork | |
Biografia: Gretchin ufała przywództwu Kilgora i wierzyła w jego plan dominacji nad światem. Ta lojalność doprowadziła do śmierci całego jej plemienia. Obecnie, oszalała i trapiona wyrzutami sumienia Gretchin jest samotniczką i naskakuje na każdego kto znajdzie się bliżej. Nie może się już kierować prawami swego plemienia, więc robi to co chce. |
Hoogula - Ork | |
Biografia: Aż do okresu dorastania Hoogula nie wiedziała nawet, że jest kobietą. Jej ojciec tak bardzo pragnął mieć syna, że matka okłamała go i zrobiła wszystko, by prawda nie wyszła na jaw. Obecnie Hoogula w dalszym ciągu nie zachowuje się jak kobieta i gwałtownie reaguje przy najmniejszej aluzji co do jej słabości. |
Jael - Minotaur | |
Biografia: Słowo Jael oznacza tak naprawdę gatunek górskiej kozicy. Została obdarzona tym obelżywym imieniem, ponieważ wolała żyć samotnie w górach niż wśród innych minotaurów. Teraz jest dumna ze swego imienia, ponieważ właśnie ta górska kozica obrabowała więcej minotaurzych kupców niż ktokolwiek inny. |
Kineta - Człowiek | |
Biografia: Kineta ma problemy z pozostaniem na dłużej przy jakiejkolwiek pracy. Zajmowała się już wszystkim – była handlarką, złodziejką, a nawet szpiegiem. Nie ma dla niej znaczenia czym się zajmuje, byle mogła się przy tym dobrze bawić, a jej wyobrażenie dobrej zabawy wiąże się zwykle z dokonaniem jakichś zniszczeń. |
Lorelei - Człowiek | |
Biografia: Wkrótce po Rozliczeniu Lorelei dokonała ogromnej liczby przestępstw, dzięki którym zyskała przydomek „Nocne ostrze”. Ograbiła więcej osad niż można to sobie wyobrazić, a łupy schowała w tajnych skrytkach. Jej działalność była prawdziwą plagą. Kiedy jest zagrożona, potrafi na kilka miesięcy zaszyć się w jakiejś sekretnej kryjówce. |
Octavia - Ifryt | |
Biografia: Octavia jest doświadczoną złodziejką, słynąca ze swych umiejętności dostawania się niezauważenie w dowolne miejsce. Niezależnie od prawdziwości tej opinii, Octavia odnosiła ostatnio spore sukcesy i mogłaby być bardzo zamożna, gdyby ciągle nie wydawała ogromnych sum. |
Sizz - Ifryt | |
Biografia: Sizz specjalizuje się w przywłaszczaniu sobie cudzej własności i robi to zarówno dla zabawy jak i dla sławy. Chodzą pogłoski, że gdzieś wewnątrz czynnego wulkanu Sizz trzyma nieprzebrane skarby, ale to raczej mało prawdopodobne, gdyż zawsze narzeka na brak pieniędzy. |
Tacita - Minotaur | |
Biografia: Tacita nigdy nie czuje potrzeby chwalenia się popełnionymi przez siebie przestępstwami i pewnie dlatego nie została jeszcze schwytana. Jako że jest minotaurem, nie podejrzewa się jej raczej o dokonanie przestępstw wymagających jakiejś finezji, ale Tacita zarabia niezły grosz właśnie na tego typu kradzieżach. |
Valynne - Człowiek | |
Biografia: Valynne to prawdziwa złodziejka, która wywołuje kłopoty wszędzie gdzie się pojawi. Choć spędziła wiele nocy w ciemnicy, to na razie udało się jej uniknąć stryczka. Valynne żyje dniem dzisiejszym i nigdy nie myśli o przyszłości, ponieważ uważa, że może zginąć w każdej chwili. |
Erica Fade - Człowiek | |
Biografia: Życie Eriki legło w gruzach, gdy została zamordowana jej cała rodzina, a dziewczyna ledwo uszła z życiem, ukrywając się w lesie. Tego dnia zrozumiała, że musi dokonać zemsty. I tak narodziła się nowa Erika. |
Mężczyźni:
Ajit - Człowiek | |
Biografia: W ciemnych tunelach i jaskiniach Ajit czuje się jak w domu, ale zrozumiał, że prawdziwe bogactwo znaleźć można na powierzchni ziemi. Co prawda ludzie wydobywają złoto z jej trzewi, ale później wsadzają je do skarbców, skąd Ajit może je z łatwością wykraść. |
Calistar - Minotaur | |
Biografia: Calistar jest wśród minotaurów kimś w rodzaju bohatera. Podczas swych śmiałych wypadów zdobył trzykrotnie więcej bogactwa niż inne minotaury. Pokonał też niezliczoną liczbę przeciwników na arenie. Niestety Calistar zaczyna święcie wierzyć we wszystkie nadzwyczajne rzeczy, jakie opowiadają o nim ludzie. |
Dace - Minotaur | |
Biografia: Dace jest wiekowym przywódcą minotaurów, który widział więcej bitew niż jest w stanie spamiętać. Twierdzi, że uczył go minotaurski bóg wojny i dlatego poświęcił swe życie na niekończące się walki. Zapomina wspomnieć o tym, że wiele jego ofiar nawet nie wiedziało, że nadchodzi. |
Flaym - Ifryt | |
Biografia: Flaym jest nieobliczalnym przywódcą, gotowym zrobić wszystko, by zyskać przewagę nad wrogiem. Niestety zaczęły rozchodzić się pogłoski, że jest nawet gotów poświęcić własne wojska, jeśli taka jest potrzeba. Jego ludzie walczą dla niego tylko dlatego, że boją się go bardziej niż śmierci. |
Gruezak - Ork | |
Biografia: Gruezak zaczął jako kucharz w armii Kilgora, ale zdezerterował krótko przed ostatnią bitwą, która spowodowała nadejście Rozliczenia. Podczas tej wojny zginęło mnóstwo orczych plemion, jego także. Jak wielu innych orków, także Gruezak zajął się grabieżą i rabunkiem, aby po prostu przeżyć. |
Gundross - Minotaur | |
Biografia: W przeciwieństwie do większości przedstawicieli swojej rasy, Gundross jest mistrzem przystosowywania się do nowych warunków. Jeśli zdarzy się jakaś nieprzewidziana sytuacja, natychmiast potrafi wymyślić jakieś rozwiązanie. Ten twórczy sposób radzenia sobie z problemami jest jego tajemnicą sukcesu. |
Hafir - Ifryt | |
Biografia: Po stuleciach walki z dżinnami, Hafir nauczył się ich szczerze nienawidzić. Przez ten czas wyrobił sobie opinię największego ich znawcy wśród ifritów. Gdy nie działa pod wpływem nienawiści, Hafir jest doskonałym dowódcą i groźnym przeciwnikiem. |
Kardd - Człowiek | |
Biografia: Kardd przez większą część życia był handlarzem sprzedającym swe towary w całej Erathii (podnosząc cenę o 300 procent). Po Rozliczeniu stracił większość swych kontaktów i wszystkie trasy handlowe. Nie mógł już robić interesów, więc teraz rabuje ludzi, którzy byli jego konkurentami. |
Madmarik - Ork | |
Biografia: Madmarik jest nie tylko największym żyjącym obecnie orkiem, ale też potrafi wpaść w szał na długi okres czasu. Z powodu swej wielkości nie boi się niczego i chwali się, że nie istnieje żadna istota zdolna pokonać go w pojedynku. Jak do tej pory nikt temu nie zaprzeczył. |
Nazibar - Ifryt | |
Biografia: Nazibar zrobi wszystko za odpowiednią cenę, a zazwyczaj wysoko ceni swe usługi. Twierdzi nawet, że dzięki zdobytemu majątkowi zatrudnił własną armię najemników. Podobno armia ta czeka w jakimś tajnym miejscu, gotowa do ataku na każdy jego rozkaz. |
Rufus - Człowiek | |
Biografia: Rufus rozpoczął karierę jako zapaśnik, żyjąc z siły swoich mięśni i pieniędzy, które wygrywał obstawiając na siebie. Gdy przestało mu to wystarczać, zaczął napadać na pijaczków pod karczmami lub rabować kupców na drogach. Rufus nie przejmuje się żadnymi prawami i jest bardzo zadowolony, gdy może je złamać. |
Runagark - Ork | |
Biografia: Jedyną motywacją dla Runagarka są potrzeby jego żołądka. Gdyby był bogatym orkiem, nie mógłby pewnie chodzić z powodu swej tuszy. Jednak teraz musi kraść, aby móc kupić sobie jedzenie, gdyż nie zamierza marnować czasu na pracę. |
Czarownicy
● Koszt Czarowników w Azylu wynosi 1500 sztuk złota. ● Koszt w Rezerwacie, Nekropolii, lub tawernie na mapie przygody wynosi 2000 sztuk złota. ● Bohaterów tych nie można nająć w Akademii, Twierdzy ani Przystani. | |
Umiejętności startowe: | |
Magia chaosu - poziom podstawowy |
Przyzywanie - poziom podstawowy |
Kobiety:
Aathea - Ifryt | |
Biografia: Dla Aathey nieważne jest czy walczy z dżinnami, ludźmi czy kimś z własnego rodzaju. Każdy przeciwnik liczy się dla niej tak samo. Nie waha się również wykorzystać wszelkich możliwych środków, aby wygrać, gdyż wie że zwycięzcą jest ten, kto przeżyje. |
Atella - Minotaur | |
Biografia: Atella jest nie tylko czarodziejką ale i nauczycielką, choć minęło już sporo czasu odkąd miała jakiegoś ucznia. Jest bardzo szanowana w społeczności minotaurów. Wzbudza również strach ponieważ w jakiś sposób potrafi poznać najmroczniejsze sekrety każdej osoby i nie boi się ich ujawnić. |
Helice - Minotaur | |
Biografia: Helice potrafi poświęcić całe godziny na naukę i kontemplację, aby później wpaść w gwałtowny szał, który potrafi trwać większą część dnia. Jej nieprzewidywalne zachowanie źle wpływa na jej otoczenie, ale nikt nie ma odwagi powiedzieć jej, by odeszła. |
Isa - Ork | |
Biografia: Isa uważa, że zbyt wiele lat zmarnowała służąc okrutnemu człowiekowi, który w końcu dał się zabić w bitwie, nic jej nie zostawiając. Obecnie rzadko kiedy odpoczywa, ponieważ chce nadrobić stracony czas i polega już tylko na sobie. |
Mayweda - Meduza | |
Biografia: Jakim cudem tak śliczna dziewczyna może być tak niebezpieczna? Mayweda wygląda na piękną i niewinną, niczym księżniczka, która czeka na uratowanie przez mężnego rycerza. Tak naprawdę jednak każdy bohater, który przyjdzie jej na pomoc, musi liczyć się z tym, że raczej wpuści mu pod zbroję jadowitego węża. |
Mered - Ork | |
Biografia: Mered pochodzi ze starego rodu orków, w którym kobiety były plemiennymi szamankami. Dlatego łatwo jej było opanować podstawy magii. Też pewnie zostałaby prostą szamanką, gdyby większość jej plemienia nie zginęła w czasie Rozliczenia. Obecnie chce czegoś więcej, niż tylko iść w ślady swoich prababek. Chce bogactwa i władzy. |
Nefafareen - Ifryt | |
Biografia: Nefafareen jest wiekowa nawet jak na ifrita i uznano ją za pierwszą z tego rodzaju, która porzuciła swe wrodzone moce, aby posługiwać się magią. Wszyscy ifritowie – czarodzieje byli uczniami Nefafareen lub jej wychowanków. Do niedawna, żyła wyłącznie w Sferze Ognia, lecz obecnie z niewiadomych powodów przeniosła się tutaj. |
Pythia - Ifryt | |
Biografia: Pyrthia przez wiele dekad służyła potężnemu czarnoksiężnikowi, aby poznać tajemnice jego potęgi. Gdy nauczyła się już wszystkiego, wydała starca jego wrogom i wyruszyła, aby stworzyć swoje własne imperium. Na razie jednak znana jest jedynie jako okrutna bandytka. |
Raona - Człowiek | |
Biografia: Raona wyrosła w sierocińcu prowadzonym przez mnichów, którzy wprowadzili dzieciom ścisły reżim pracy, nauki, modlitwy, i znowu pracy. Nie było nawet chwili na zabawę. Z tego powodu Raona do dzisiejszego dnia na wszelkie sposoby opiera się wszelkim przejawom ładu i pragnie się wyszumieć. |
Sephinroth - Człowiek | |
Biografia: Sephinroth była zachwycona, gdy Rozliczenie spowodowało zniszczenie Erathii oraz zakończenie linii rodu Gryphonheart. Przyznaje nawet, że kiedyś próbowała szantażu twierdząc iż sama należy do tego rodu. Szantaż się nie powiódł, gdyż król odmówił zapłaty. Teraz jednak Sephinroth ma przed sobą większe i ważniejsze cele! |
Yorpix - Ork | |
Biografia: Yorpix zajęła się magią, ponieważ żaden ork nie chciałby takiej niezależnej samicy. Zresztą i tak sama nie zamierzała wiązać się z jakimś słabeuszem. Mało kto potrafi znieść jej ciągłe obelgi, a teraz, gdy zaczęła władać magią, wielu obawia się jej gwałtownego charakteru. |
Yoru - Minotaur | |
Biografia: Yoru w młodym wieku wykazała się talentem do magii, więc rodzina wysłała ją na naukę pod okiem człowieka czarodzieja. Gdy podróżowała po świecie wraz ze swym mistrzem, z wielkim zainteresowaniem studiowała wszelakie rasy, lecz najbardziej chciałaby pogłębić swą wiedzę na temat minotaurów. |
Mężczyźni:
Ajwar - Ork | |
Biografia: Ajwar nigdy nie lubił długich wędrówek i krwawych bitew, więc zamiast tego zajął się magią. Obecnie potrafi zniszczyć przeciwnika z ogromnej odległości. Według niego jest to najlepsza metoda walki, szczególnie jeśli wróg niczego się nie spodziewa. |
Charzir - Ifryt | |
Biografia: Charzir jest młodym ifritem, który ma tak wielkie zamiłowanie do czynienia chaosu, że nawet pośród swoich uważany jest za porywczego i nieokiełznanego. Uwielbia ryzyko i czasami stawia na szali nawet własne życie. Charzira nie podnieca zwycięstwo lecz te kilka chwil niepewności. |
Darkstorm - Minotaur | |
Biografia: Darkstorm wielokrotnie udowodnił, że każdego kto stanie mu na drodze czekać będzie szybki koniec. W nowym świecie jest równie potężny i niebezpieczny a wieści o nim roznoszą się niczym czarne chmury przed sztormem. |
Uvodd - Minotaur | |
Biografia: W młodości Uvodd pływał po wielu morzach na pokładzie okrętu pirackiego, chroniąc go za pomocą swej niszczycielskiej magicznej mocy. Jednak fala przypływu zatopiła statek, a i Uvodd był bliski utonięcia. Udało mu się jednak pokonać sztorm w ten sam sposób, w jaki pokonywał swych wrogów – wytrwałością. |
Iboz - Ifryt | |
Biografia: Iboz jest często nazywany „Czarnoksiężnikiem wojowników”, ponieważ potrafi się świetnie dogadać ze zwykłym żołdakiem. Poza tym dobrze jest mieć siebie kogoś o takiej mocy. Często podążają za nim najemnicy, gdyż Iboz zawsze staje po stronie tego, kto ma największe szanse na zwycięstwo. |
Jeddite - Człowiek | |
Biografia: Niektórzy czarnoksiężnicy lubią destrukcję, ale Jeddite jest wręcz jej wyznawcą. To ponury fanatyk, który za cel wziął sobie całkowite zniszczenie wszechświata. Nikt nie wie, skąd wziął się u niego tak szalony zamysł, ale nikt też nie potrafi go przekonać, by z niego zrezygnował. |
Kaspar - Człowiek | |
Biografia: Kaspar spędził kilka lat w więzieniu za podszywanie się pod szlachcica i zaciągniecie długów na łączną sumę ponad 100000 sztuk złota. Kiedy przebywał w kazamatach, nauczył się podstaw magii od pewnego starego, bezimiennego czarownika. Gdy trzęsienie ziemi skruszyło mury jego celi, Kaspar uciekł przez najbliższy portal do nowego świata. |
Maddox - Minotaur | |
Biografia: Wypadałoby powiedzieć kilka słów na temat pracowitości minotaurów. Maddox był kowalem, a jego przeznaczeniem było kucie toporów. Zamiast jednak zaakceptować swój los, nocami uczył się magii, aż był w tym tak dobry, że opuścił kuźnię i wybrał żywot awanturnika. |
Mastero - Człowiek | |
Biografia: Mastero zawsze stara się iść po linii najmniejszego oporu, dlatego zwykle ma przy sobie paru służących, którzy pracują zamiast niego. Jeśli tylko może, wysługuje się innymi. Znany jest z tego, że nawet w czasie walki czeka aż inni osłabią wroga, po czym sam atakuje i zbiera wszystkie laury. |
Norzok - Ork | |
Biografia: Norzok zakochał się w morzu gdy tylko zobaczył je po raz pierwszy. Kiedy zaś zobaczył pierwszy huragan, zaczął marzyć o tym, by pewnego dnia móc je kontrolować. Marzenie to doprowadziło do tego, że porwał pewnego czarnoksiężnika i więził go przez kilka lat, zmuszając nieszczęśnika, by nauczył go magii. Ale nawet teraz Norzok nie jest do końca zadowolony. |
Ritzil - Ork | |
Biografia: Gdy Ritzil uciekł za młodu ze swego plemienia, został znaleziony i wychowany przez sadystycznego ogrzego maga. Ritzil zawsze był skory do psot, ale czas spędzony z ogrem sprawił, że stał się okrutny i na tyle twórczy, by z połączyć magię i chęć mordu w nową, zabójczą sztukę. |
Scorage - Człowiek | |
Biografia: Niezależnie od sytuacji czynami Scorage’a rządzą instynkty. Jeśli jest głodny i nie ma pieniędzy, kradnie jedzenie. Jeśli kogoś lub czegoś nie lubi, rusza do ataku. Takie zachowanie sprawia, że ma wielu wrogów, ale Scorage rzadko kiedy pozwala im dłużej pożyć. |
Xyron - Ifryt | |
Biografia: Xyron uważał że Kreeganie zbyt często przegrywają, więc przekonał pozostałych Ifritów, by zerwali sojusz z demonami. Teraz jego ludzie mają więcej wolności niż kiedykolwiek. Mogą puścić wszystko z dymem gdy tylko przyjdzie im na to ochota i nic nie powstrzyma ich przed spaleniem całego świata! |