Barbarzyńcy
● Koszt Barbarzyńców w Twierdzy wynosi 1500 sztuk złota. ● Koszt w tawernie na mapie przygody wynosi 2000 sztuk złota. ● Bohaterów tych nie można nająć w Akademii, Azylu, Przystani, Rezerwacie ani Nekropolis. | ||
Umiejętności startowe: | ||
Walka - poziom podstawowy |
Walka wręcz - poziom podstawowy |
Odporność - poziom podstawowy |
Kobiety:
Abegga - Ogr | |
Biografia: Abegga była przywódczynią plemienia i miała już ośmioro dzieci, gdy król Kilgor wezwał jej ludzi, by wstąpili do jego armii. Dla dobra swego ludu Albegga odmówiła i zaprowadziła ich leśne ostępy, gdzie byli ścigani i zabijani jak zwykli przestępcy. Udało im się uciec dopiero z nastaniem czasów Rozliczenia. |
Colwa - Człowiek | |
Biografia: Colwa marzy o dniu, w którym jej ludzie będą żyć w przyjaźni z innymi rasami. Dlatego często zgłasza się na wysłannika do obcych krajów. Zazwyczaj osoba będąca tak otwarcie przeciwna wojnie byłaby wykluczona ze społeczności Barbarzyńców, ale Colwa jest także doskonałą wojowniczką. |
Drenka - Ogr | |
Biografia: Ogry zwykle polują zastawiając pułapki lub robiąc zasadzki, ale Drenka znana jest z tego, że całymi dniami potrafi tropić swoją ofiarę, aby ją w końcu dopaść i zabić gołymi rękami. Nikt nie wie gdzie się tego nauczyła, ale jest wręcz nieoceniona dla swego klanu. |
Jadne - Człowiek | |
Biografia: Obdarzona ognistym temperamentem Jadne nie ma klanu, ponieważ jej ojciec nie chce uznać ją za swą córkę. Trudne dzieciństwo sprawiło, że już w młodym wieku była silną wojowniczką. Większość ludzi nie potrafi wytrzymać długo jej spojrzenia, ponieważ przypomina im pewnego barbarzyńcę, który uwielbia rozpłatywać ludzi na pół. |
Kel - Człowiek | |
Biografia: Gdy tylko Kel weszła w wiek dojrzewania, została zaślubiona Bogowi Wojny podczas spektakularnej i krwawej ceremonii. Teraz mówi się, że za każdym razem gdy pokonuje wrogów odbiera im moc, by pewnego dnia stać się boginią i stanąć u boku swego męża. |
Lanya - Człowiek | |
Biografia: Długonoga Lanya potrafi biegać szybciej niż ktokolwiek jej znany. Z powodu swej wyjątkowej wytrzymałości została zwerbowana jako wojenny posłaniec. Ponieważ jednak samotne bieganie po polu walki jest dość niebezpieczne, Lanya nauczyła się też dobrze walczyć. |
Nef - Człowiek | |
Biografia: Ponieważ większość szczepu Nef zginęła w czasach Rozliczenia, pozostali, aby przetrwać, połączyli się z innym plemieniem. Nef musiała poślubić mężczyznę, którego nawet nie znała. całe szczęście, jest on wojownikiem, więc rzadko bywa w domu i nie ma czasu na takie błahe sprawy jak miłość. |
Oroon - Człowiek | |
Biografia: Oroona to prawdziwa diablica, która po stracie broni będzie gryźć i walczyć gołymi rękami, nawet nie myśląc, żeby się poddać. Nie jest dużą kobietą (tak naprawdę jest dość drobna), ale wygrywa dzięki swej nieustępliwości. |
Ranella - Człowiek | |
Biografia: Zwinna Ranella jest silniejsza niż na to wygląda. Pokonała wielu mężczyzn w pojedynkach na siłę i wytrzymałość, czerpiąc z tych zwycięstw wiele przyjemności. Jednak ostatnio zachowuje się jak najemniczka i nie podejmie wyzwania jeśli nikt nie obstawi zakładów. |
Shiva - Człowiek | |
Biografia: Piękna Shiva powinna była zostać przywódczynią religijną swego klanu, ale jej rodzina zginęła podczas Rozliczenia, próbując uratować święte zwierzęta. Rozpaczając nad daremnością składania ofiar i ceremonii, Shiva porzuciła bogów i zajęła się wojaczką. |
Toadeater - Ogr | |
Biografia: Toadeater to zdolna ogrzyca znająca się na polowaniu, zdejmowaniu skór, a nawet szyciu prymitywnych ubrań. Jest również wyjątkowo przesądna. W dni, gdy wróżby są dobre, potrafi rzucić się do walki bez obawy o swe życie. Ale w dni gdy wróżba jest zła, nawet nie próbuje wstać z łóżka. |
Vix - Człowiek | |
Biografia: Dzięki swojemu niesamowitemu refleksowi, Vix potrafi pokonać przeciwników dwukrotnie od niej większych, unikając ciosów niby łania ścigana przez panterę. Obecnie, gdy prowadzi życie pełne przygód, szuka emocji związanych ze śmiertelnym ryzykiem. |
Yutena - Człowiek | |
Biografia: Yutena była jedną z najmłodszych żon Kilgora. Faworyzował ją codziennymi pojedynkami, po których miała wiele blizn. Choć zdaje sobie sprawę, że Kilgor był winien zniszczenia świata, Yutena wciąż go ciepło wspomina i uważa, że nigdy nie będzie większego króla. Żałuje jedynie, że nie urodziła mu dziecka. |
Mężczyźni:
Bofmog - Ogr | |
Biografia: Bofmog był osobistym katem Kilgora. W rzadkich przypadkach, gdy Kilgor nie zamierzał sam zabić ofiary, kazał to zrobić milczącemu, wiecznie zamyślonemu Bofmogowi. Szalony król nie wiedział jednak, że Bofmog sam decydował kto zasłużył na śmierć i pozwalał uciec tym, którzy według niego umrzeć nie powinni. |
Bron - Człowiek | |
Biografia: Bron walczył niegdyś na bagnach po stronie Tatali, ale wojna i czas Rozliczenia wyniszczyły jego ludzi. Obecnie ten szorstki mężczyzna zdołał przedrzeć się do klanów Barbarzyńców i nalazł pocieszenie w ich wspólnocie. |
Crag Hack - Człowiek | |
Biografia: Crag Hack zawsze pozostanie oportunistą, wolącym walczyć dla zysku i przyjemności, zamiast jakichś głupich ideałów czy przekonań. Jego poglądów nie zmienił nawet fakt, że niemal w ostatniej chwili udało mu się uciec przed zniszczeniem starego świata. |
Dogwoggle - Człowiek | |
Biografia: Dogwoggle to nieszczęśnik, który zawsze potrafi wpaść w kłopoty. Często przechwala się na temat swych umiejętności (które są dość wątpliwe) i wykazuje niezachwianą pewność siebie niezależnie od doznawanych porażek. Jednak jego ośli upór sprawia, że zawsze potrafi wykaraskać się z opałów. |
Ferret - Człowiek | |
Biografia: W dniu, gdy Ferret stał się wojownikiem, przybrał przydomek Wydra, gdyż ten przebiegły i zwinny gryzoń świetnie pasował do jego osobowości. Nawet teraz ci, którzy go nie znają, często popełniają błąd i wyzywają go na pojedynek. Wkrótce zaczynają rozumieć, czemu ludzie mówią, że „Ta Wydra to dopiero ma długie zębiska!” |
Khorrun - Ogr | |
Biografia: Niewielkie, wędrowne plemię Khorruna zamieszkiwało dziką pustynię z dala od cywilizacji. Kiedy pewnego dnia wyruszył po wodę, całe plemię zostało wybite przez bandytów. Teraz sam wędruje po świecie. Podobnie jak jego rodacy, Khorrun szybko unosi się gniewem, długo przebacza i jest bardzo lojalny wobec tych, którzy zdobędą jego szacunek. |
Krellion - Ogr | |
Biografia: Krellion był niegdyś zapaśnikiem, ale porzucił to zajęcie, aby dowodzić wojownikami w bitwie. W bezkrwawej walce nie widział już dla siebie żadnego wyzwania. Zdarza mu się tęsknić za wspaniałymi czasami, gdy król Kilgor i jego armie Barbarzyńców przetoczyły się po kraju – podbijając wszystkich, którzy stanęli przeciw nim. |
Wolfric - Człowiek | |
Biografia: Poczciwy Wolfric jest osobą, którą dobrze mieć przy sobie gdy wszyscy upadli na duchu. Jest energiczny , zabawny, i potrafi snuć lepsze opowieści niż jakikolwiek bard. W chwilach przed bitwą jego żarty i figle uspokajają niedoświadczonych wojowników, a także rozdrażniają wrogów. |
Tazar - Człowiek | |
Biografia: Tazar jest samotnikiem który wędruje od klanu do klanu wykonując różne prace w zamian za jedzenie i dach nad głową. Czasami udaje mu się także nająć do walki. Przyzwyczaił się to takiego życia, choć skrycie pragnie, by przyjął go któryś z klanów. |
Trome - Człowiek | |
Biografia: Trome przeżył pięć lat w postaci bagiennej jaszczurki, co było wynikiem klątwy rzuconej na niego przez czarodzieja. Tak przynajmniej twierdzi. Doświadczenie to spowodowało, że jest dość ekscentrycznym człowiekiem, żywiącym głębokie uczucie do wszelakich gadów i lekko niepoczytalnym. |
Wegg - Człowiek | |
Biografia: Niewielu jest wśród barbarzyńców wojowników tak doświadczonych jak Wegg. Z dumą może ci opowiedzieć, jak zdobył każdą ze swych licznych blizn i jak zemścił się na tych, którym je zawdzięcza. Brawura brawurą, ale nie można przeżyć tylu walk, jeśli się nie jest znakomitym wojownikiem. |
Yog - Półdżinn | |
Biografia: Yog jest żywym paradoksem. Po matce, dżinnie, ma błękitną skórę, a po ojcu, barbarzyńcy, odziedziczył siłę i serce do walki. Swego czasu zastanawiał się nad pójściem w ślady matki i zajęciem się magią, ale zwyciężyła miłość do wojaczki. |