Wybierz dwie umiejętności:
Lub nazwę klasy zaawansowanej:
Arcymag
Bard
Czarnoksiężnik
Czarodziej
Demonolog
Generał
Heretyk
Iluzjonista
Kardynał Król czarodziei Krzyżowiec Lisz Lord dowódca Lord upiorów Łowca
Łupieżca Mag bitewny Mag cienia Marszałek polny Mistrz gildii Mnich
Mroczny kapłan Mroczny władca Ninja Paladyn Piromanta Prorok Przywoływacz
Strażnik Strażnik ognia Wieszcz Wieszcz ognia Władca bestii Władca zwierząt Wódz
Zabójca Zaklinacz
Kardynał Król czarodziei Krzyżowiec Lisz Lord dowódca Lord upiorów Łowca
Łupieżca Mag bitewny Mag cienia Marszałek polny Mistrz gildii Mnich
Mroczny kapłan Mroczny władca Ninja Paladyn Piromanta Prorok Przywoływacz
Strażnik Strażnik ognia Wieszcz Wieszcz ognia Władca bestii Władca zwierząt Wódz
Zabójca Zaklinacz
Czarnoksiężnik | Czarnoksiężnik otrzymuje dodatkowe 10 punktów magii i regeneruje 1 dodatkowy punkt magii każdego dnia. |
Heretyk | Nie otrzymuje negatywnych modyfikatorów związanych z odpornością zaatakowanego wroga na dany rodzaj magii. |
Lord upiorów | Paraliżuje swoje ofiary strachem, uniemożliwiając im po ataku wręcz kontratak. Przestraszony przeciwnik ucieka przed Królem Upiorów po każdym udanym ataku. |
Lisz | Otrzymuje możliwość tymczasowego postarzenia przeciwnika, który straci 25% do ataku, 20% do obrony, zaś jego szybkość i ruch zostaną zmniejszone o 50%. |
Mag bitewny | Otrzymuje +20% do zaklęć Magiczna pięść i Lodowy pocisk. Pierwsze z nich zna od początku gry. |
Marszałek polny | Wszystkie dowodzone przez niego istoty otrzymują +10% do walki wręcz i ataku z dystansu. |
Mistrz gildii | Otrzymuje +5 do walki wręcz i możliwość ogłuszenia przeciwnika. Ogłuszony wróg pozostaje w bezruchu na okres jednej tury. |
Piromanta | Otoczony jest Tarczą ognia (zadającą obrażenia od ognia wszystkim wrogom atakującym Piromantę wręcz). |
Przywoływacz | Może przywoływać każdego dnia istoty w liczbie o +20 punktów doświadczenia większej niż zwykle. |