Ostatnio na naszym forum

  • Adding new objects to H4
    Autor: karmakeld, napisano 19 września 2018 Przejdź
  • World Championship 2018 Heroes 4 online
    Autor: Huk, napisano 11 września 2018 Przejdź
  • Nowy dział Heroes IV - propozycje, komentarze
    Autor: Taro, napisano 22 czerwca 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Chessboard
    Autor: Fernio, dodano 27 kwietnia 2018 Zobacz
  • Prince of Pirates
    Autor: Fernio, dodano 27 kwietnia 2018 Zobacz
  • Mystery Hills
    Autor: Fernio, dodano 27 kwietnia 2018 Zobacz

Azyl

Azyl I - Azyl II - Drzewko rozwoju

Podstawowa infrastruktura

Nazwa
Opis
Wymagania
Rada osady
Ten budynek jest zawsze wybudowany. Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 500 złota dziennie. ● brak
Rada miasta
Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 750 złota dziennie. ● Rada osady
2500
10 10
Ratusz
Umożliwia budowanie innych struktur. Gwarantuje 1 000 złota dziennie. ● Rada miasta
2500
10 10
5 5
Fort
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 50 pkt życia. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. 5000
20 20
Cytadela
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 100 pkt życia. (Jednorazowy atak może pozbawić bramę 50 punktów życia). System umocnień wzmocni fosa, po wejściu do której atak wrogich jednostek zmaleje o 25%, a obrona o 20%. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. ● Fort
7500
10 10
Zamek
W czasie oblężenia miasto będzie okolone murami z bramą liczącą 150 pkt życia. (Jednorazowy atak może pozbawić bramę 50 punktów życia). System umocnień wzmocni fosa, po wejściu do której atak wrogich jednostek zmaleje o 25%, a obrona o 20%. Fortyfikacje zyskają także 3 wieże, na których obrońca będzie mógł umieścić swe jednostki - jeśli potrafią strzelać będą mogły to robić ze zwiększoną skutecznością, a każda jednostka na wieży otrzymuje obniżone obrażenia od ostrzału, a także ma dużą premię do obrażeń przeciwko istotom atakującym ją wręcz z dołu. Dodatkowo po wejściu do budynku można zobaczyć wszystkie rodzaje jednostek rekrutowanych w miejscowości, a także je wykupić. ● Cytadela
7500
10 10
Karczma
Umożliwia wykupienie bohaterów. W Azylu można rekrutować Złodziei i Czarowników, a także Rycerzy Śmierci, Nekromantów, oraz Łuczników i Druidów. Po wykupieniu bohatera można go ponownie wynająć po 7 dniach. 500
2
Gildia Łotrzyków
Umożliwia kupno następujących przedmiotów: Miecza dwuręcznego, Kuszy, a także mikstur: Nieśmiertelności, Many, i Przywrócenia, oraz Flakonika kwasu i Demonicznego ognia. 3000
4 10
Karawana
Dzięki karawanie można rekrutować armię z posiadanych przez gracza siedlisk, a także wysyłać oddziały z i do miast z Karawanami. Jeśli wrogi oddział zasłania drogę nie możemy skomunikować blokowanego punktu. Tempo karawany wynosi 40 i ignoruje ona ograniczenia w ruchu terenów przez które przechodzi. Posiadanie stoczni (czy w mieście, czy lokacji) umożliwia przewóz przez akweny. Nawet jeśli miasto zmieni właściciele, wysłana karawana trafi do miasta. ● Fort
4000
10
Stocznia
Możliwa do postawienia tylko, gdy miasto ma dostęp do wody. Umożliwia budowę okrętów (10 drewna i 1 000 złota). 2000
20
Więzienie
Budynek jest zawsze wzniesiony, nawet jeśli jest zablokowany w edytorze map. Pokonani bohaterowie wrogich graczy trafiają do najbliższego więzienia. Jeśli przeciwnik, lub jego sojusznik zajmie miasto zostaną wypuszczeni. ● brak

Siedliska jednostek

Nazwa
Opis
Wymagania
Wieże orków
Umożliwia wynajem orków. ● Fort
1500
Nora złodziei
Umożliwia wynajem bandytów. ● Fort
1500
Ogród posągów
Umożliwia wynajem meduz. ● Gildia czarnoksiężników - poziom 1
● Siedlisko 1 poziomu
3000
6
Labirynt
Umożliwia wynajem minotaurów. ● Złodziejska rękawica
● Siedlisko 1 poziomu
3000
6
Czarny las
Umożliwia wynajem zmór. ● Karawana
● Siedlisko 2 poziomu
6250
14
5
Wulkaniczna szczelina
Umożliwia wynajem ifritów. ● Gildia łotrzyków
● Siedlisko 2 poziomu
6250
14
5
Staw hydr
Umożliwia wynajem hydr. ● Sala wiedźm
● Siedziba 3 poziomu
14000
16
4 20 6
Smocza Jaskinia
Umożliwia wynajem czarnych smoków. ● Pałac umarłych
● Siedziba 3 poziomu
14000
6 6
30

Infrastruktura magiczna

Nazwa
Opis
Wymagania
Gildia czarnoksiężników - poziom 1
Umożliwia naukę trzech czarów pierwszego poziomu magii Chaosu. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 35% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. 1000
2 2
1
Gildia czarnoksiężników - poziom 2
Umożliwia naukę trzech czarów drugiego poziomu magii Chaosu. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 50% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. ● Gildia czarnoksieżników - poziom 1
1000
1
Gildia czarnoksiężników - poziom 3
Umożliwia naukę dwóch czarów trzeciego poziomu magii Chaosu. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 65% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. ● Gildia czarnoksieżników - poziom 2
1000
1
Gildia czarnoksiężników - poziom 4
Umożliwia naukę dwóch czarów czwartego poziomu magii Chaosu. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska do 80% swej maksymalnej ilości many. Jeśli spędzi w mieście noc, odzyska ją całkowicie. ● Gildia czarnoksieżników - poziom 3
1000
1
Gildia czarnoksiężników - poziom 5
Umożliwia naukę czaru piątego poziomu magii Chaosu. Bohater, który odwiedzi miasto odzyska ją całkowicie. ● Gildia czarnoksieżników - poziom 4
1000
1
Pałac umarłych
Umożliwia naukę czarów ze sfery magii Śmierci. Ich poziom zależy od poziomu Gildii czarnoksieżników. Liczba zaś wynosi po dwa czary poziomów 1-3, a po jednym poziomów 4-5. ● Gildia czarnoksieżników - poziom 1
2500
2 2
2
Sala wiedźm
Umożliwia naukę czarów ze sfery magii Natury. Ich poziom zależy od poziomu Gildii czarnoksieżników. Liczba zaś wynosi po dwa czary poziomów 1-3, a po jednym poziomów 4-5. ● Gildia czarnoksieżników - poziom 1
2500
2 2
2

Budynki specjalne

Nazwa
Opis
Wymagania
Akademia bojowa
Każdy bohater, który odwiedzi miasto z Akademią otrzyma 1 000 pkt doświadczenia. Bonus działa jednorazowo. ● Fort
2000
5 5
Złodziejska rękawica
Każdy bohater, który odwiedzi miasto z Rękawicą otrzyma +3 do ataku wręcz i +2 do ataku dystansowego. Bonus działa jednorazowo. ● Fort
1000
6
Wir many
Bohater może zwiększyć swoją ilość many do wartości wynoszącej dwukrotność maksymalnej jej liczby. Skorzystać z wiru może jeden bohater tygodniowo. ● Gildia czarnoksiężników - poziom 2
1000
1 1 1 1
Oko chaosu
Zwiększa dochody gracza o 3 000 złota. Zwiększa siłę zaklęć ze sfery Chaosu o 50%. ● Posiadanie artefaktu: Graal