Ostatnio na naszym forum

  • Spolszczenie Equilibris
    Autor: jedrzejm, napisano 25 grudnia 2018 Przejdź
  • HoMM IV - Problemy natury technicznej
    Autor: Avatar, napisano 20 grudnia 2018 Przejdź
  • Mój projekt (Mapa do HoMM IV)
    Autor: Brennus, napisano 19 października 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Sześć królestw
    Autor: mistrzou, dodano 10 lutego 2019 Zobacz
  • Three Queens
    Autor: Hardack, dodano 6 stycznia 2019 Zobacz
  • Błysk Ciemności
    Autor: Tabris, dodano 2 stycznia 2019 Zobacz

Złodziej

Gra Złodziejem opłaca się na wyższych poziomach trudności, a to dlatego, że nie trzeba wówczas kombinować jak pokonać ogromne neutralne armie - wystarczy je okraść. Jednakże przydatność łotra na niższych poziomach spada, bowiem po co okradać tych, których można łatwo pokonać?

Celem jest osiągnięcie Skradania na poziomie arcymistrzowskim, a zatem tak jak w przypadku każdej taktyki opartej na bohaterze - zdobądź doświadczenie jak najszybciej i rozwijaj Zwiad, Skradanie i Znajdowanie drogi... A potem baw się dobrze.

Dzięki kradzieżom można rozbudować miasto w ekspresowym tempie i przy pomocy armii rozwinąć drugiego bohatera (jakiegoś maga lub taktyka). Nawet wysokopoziomowy Złodziej nie powinien być głównym bohaterem. Jego zadaniem jest zdobycie artefaktów i zasobów, a w późniejszym etapie przyspieszenie armii na mapie. Należy podkreślić, że miasta Życia i Ładu nie mogą sobie pozwolić na tę taktykę, z powodu braku bohaterów Chaosu w Karczmie. Umiejętne wykorzystanie łotra sprawia, że gra staje się banalnie prosta.