Ostatnio na naszym forum

  • HoMM IV - Problemy natury technicznej
    Autor: Avatar, napisano 15 marca 2024 Przejdź
  • Pytania o Heroes 4
    Autor: Tabris, napisano 13 marca 2024 Przejdź
  • Spolszczenie Equilibris
    Autor: Bajdek, napisano 13 stycznia 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Mini przygoda
    Autor: Krzysztof Sz, dodano Zobacz
  • Cztery Królestwa
    Autor: Zurtis, dodano Zobacz
  • Bagno
    Autor: N. N., dodano Zobacz

Prawa ręka

TopórPrzedmiotZwiększa atak wręcz bohatera o 8. Zmniejsza szybkość o 1.
Koszt: 250 złota
Miecz dwuręcznyPrzedmiotZwiększa atak wręcz bohatera o 12. Zajmuje obie ręce.
Koszt: 1000 złota
Długi mieczPrzedmiotZwiększa atak wręcz i obronę wręcz bohatera o 3.
Koszt: 500 złota
Laska magaPrzedmiotZmniejsza koszt rzucania zaklęć o 1. Zajmuje obie ręce.
Koszt: 1000 złota

Krasnoludzki młotSkarb Zwiększa atak wręcz bohatera o 10.

Halabarda Cichej StrażyPomniejszy Zwiększa atak wręcz bohatera o 25, szybkość o 2, a także zapewnia mu zdolność Negacji pierwszego ataku i Długiej broni - bohater atakuje z odległości dwóch pól, a jego atak nie może być skontrowany. Zajmuje obie ręce.
Buława KrzyżowcaPomniejszy Zwiększa atak jednostek w armii bohatera o 30%.
Anielskie ostrzePomniejszy Zwiększa atak i obronę wręcz o 3. Zwiększa o 50% atak przeciwko istotom ze sfery Śmierci.
Zabójca olbrzymówPomniejszy Zwiększa atak i obronę wręcz o 3. Jednostki są pod wpływem zaklęcia Zabójca.

Sztylet rozpaczy TynanaGłówny Cel zaatakowany wręcz przez bohatera będzie pod wpływem zaklęcia Smutek.
Legendarny topórGłówny Zwiększa atak wręcz bohatera o 8. Zwiększa atak jednostek w jego armii o 40%.
Ognisty mieczGłówny Zwiększa atak i obronę wręcz bohatera o 3. Sprawia, że jest pod wpływem Ognistej aury - po ataku zadaje dodatkowych 30 pkt obrażeń i +3 za poziom doświadczenia od ognia.
Miecz szybkościGłówny Zwiększa atak i obronę wręcz bohatera o 6. Gwarantuje mu dodatkowy atak wręcz.
Złodziej duszGłówny Zwiększa atak i obronę wręcz bohatera o 4. Sprawia, że jest pod wpływem Dotyk Wampira.
Laska Świętego RananaGłówny, laska Zwiększa skuteczność czarów leczących bohatera o 100%, a także daje mu premię +20% do Wskrzeszania. Zajmuje obie ręce.
Laska PrzywołańGłówny, laska Zmniejsza koszt rzucania czarów z grupy Przywołań o 50%. Zajmuje obie ręce.
Laska ChaosuGłówny, laska Zwiększa siłę czarów ofensywnych rzucanych przez bohatera o 25%. Zajmuje obie ręce.
Laska ŚmierciGłówny, laska Zmniejsza koszt rzucania czarów ze szkoły Śmierci o 50%. Zajmuje obie ręce.
Laska CzarnoksięstwaGłówny, laska Zmniejsza koszt rzucania czarów ze szkoły Śmierci o 50%. Zajmuje obie ręce.
Laska z martwego drzewaGłówny, laska Zapewnia możliwość rzucania czaru Ręka śmierci, które zabija pewną liczbę wrogów. Działa na zasadzie różdżki, której wewnętrzna mana wynosi 12, a szybkość regeneracji 4. Zajmuje obie ręce. Nie może być domyślnie wylosowana.

Miecz bogówInne Zwiększa atak wręcz bohatera o 3. Zwiększa atak jednostek w jego armii o 50%.
Młot gromuInne Zwiększa atak wręcz bohatera o 8. Cel zaatakowany wręcz otrzyma dodatkowe obrażenia od Błyskawicy (70 pkt +7 za poziom doświadczenia). Zajmuje obie ręce.
Topór runy bykaInne Zwiększa atak wręcz bohatera o 50.
Fałszywe ostrze GryphonheartaInne Zwiększa atak i obronę wręcz bohatera o 8.
Prawdziwe ostrze GryphonheartaInne Zwiększa atak i obronę wręcz bohatera o 8. Zwiększa atak jednostek w armii o 40%.
Kostur rozproszeniaInne, składane Zwiększa ilość many bohatera o 10. Neguje działanie efekty oparte na czarach "Ochrona przed...".
Młot mrozuInne, składane Zwiększa atak wręcz bohatera o 25. Bohater może zamrozić zaatakowany wręcz cel - zamrożenie trwa 2 tury, a cel nie wykonuje ruchu, w tym kontrataku.
Płomień ChaosuInne, składane Bohater ma zmniejszony koszt rzucania czarów ze sfery Chaosu o 2. Jest pod wpływem czaru Ochrony przed Ładem. A także Ochrony przed Lodem - odporny jest na czary z grupy lodu i otrzymuje 50% od ataków bazujących na lodzie.

Różdżki mają kilka cech, które pozwalają je wyodrębnić, poza nazwą oczywiście. Wszystkie spośród różdżek zapewniają dostęp do zaklęcia bez konieczności posiadania określonej umiejętności. Dodatkowo przedmioty te mają swoją własną 'wewnętrzną' manę. Dlatego nie oddziałują na nie wszelkie modyfikatory obniżające/zwiększające koszt zaklęć i rzucanie czarów nie zużywa many bohatera. Przede wszystkim można powiedzieć, że różdżki ładują się co turę o 2 punkty many, a początkowo mają 4 punkty. To, czy możemy rzucić zaklęcie zależy od kosztów czaru i ilości 'wewnętrznej' many. Jak łatwo zauważyć, przedmioty te są raczej przydatne gdy zawierają klątwy/błogosławieństwa, bowiem nie jest w nich istotna siła czarów.
Różdżka błogosławieństwPomniejszy Zapewnia możliwość rzucania czaru Błogosławieństwo.
Różdżka uzdrowieniaPomniejszy Zapewnia możliwość rzucania czaru Uzdrowienie.
Różdżka przyspieszeniaPomniejszy Zapewnia możliwość rzucania czaru Przyspieszenie.
Różdżka ogniaPomniejszy Zapewnia możliwość rzucania czaru Pocisk ognia.
Różdżka kul ogniaPomniejszy Zapewnia możliwość rzucania czaru Kula ognia.
Różdżka przekleństwPomniejszy Zapewnia możliwość rzucania czaru Klątwa.
Różdżka osłabieniaPomniejszy Zapewnia możliwość rzucania czaru Osłabienie.
Różdżka ożywiania martwychPomniejszy Zapewnia możliwość rzucania czaru Ożywienie martwych.
Różdżka iluzjiPomniejszy Zapewnia możliwość rzucania czaru Tworzenie iluzji.
Różdżka loduPomniejszy Zapewnia możliwość rzucania czaru Lodowy pocisk.