Ostatnio na naszym forum

  • Problem z uruchomieniem gry
    Autor: confused12, napisano 15 kwietnia 2024 Przejdź
  • HoMM IV - Problemy natury technicznej
    Autor: Avatar, napisano 15 marca 2024 Przejdź
  • Pytania o Heroes 4
    Autor: Tabris, napisano 13 marca 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Zerwany Sojusz
    Autor: Jakub Karny, dodano Zobacz
  • Mini przygoda
    Autor: Krzysztof Sz, dodano Zobacz
  • Cztery Królestwa
    Autor: Zurtis, dodano Zobacz

Głowa

Kaptur wiedzy Skarb Zwiększa liczbę punktów many noszącego o 5, a także zwiększa tempo jej regeneracji o 1.
Hełm widzenia Skarb Uniemożliwia rzucenie na noszącego i sojuszników zaklęcia Oślepienia.

Tarcza Umysłu Pomniejszy Uniemożliwia rzucanie czarów z grupy Umysłu na oddziały noszącego. Uniemożliwia także oddziaływanie takim zdolnościom jak Urok, czy Strach.
Korona Uroków Pomniejszy Umożliwia rzucanie czarów z grupy Umysłu na istoty normalnie nań odporne (konstrukty, nieumarli, żywiołaki). Posiadanie Tarczy umysłu neguje działanie Korony.
Diadem mądrości Pomniejszy Zwiększa liczbę punktów many noszącego o 10, a także zwiększa tempo jej regeneracji o 2.
Hełm dowodzenia Mullicha Pomniejszy Wszystkie jednostki w armii noszącego zyskują +1 do szybkości, a bohaterowie i jednostki +2 do morale.
Wzmacniacz magii Pomniejszy Koszt rzucania czarów przez jednostki zostaje obniżony o 33% (zaokrąglając w dół).
Ohydna maska Pomniejszy Noszący staje się pod wpływem zaklęcia Aury Strachu.

Hełm dowodzenia Główny Wszystkie istoty w armii noszącego zyskują bonus +20% do ataku i +1 do szybkości.
Hełm mocy Główny Zwiększa liczbę punktów many noszącego o 20, a także zwiększa tempo jej regeneracji o 4.
Czapka marynarza Główny Bohater może wsiadać i wysiadać z okrętu bez utraty punktów ruchu. Ich wysokość po przesiadce zostanie przeliczona procentowo.

Najwyższa korona magii Inne Zwiększa liczbę punktów many noszącego o 50, a także zwiększa tempo jej regeneracji o 10.
Kapelusz Arcymaga Inne, z zestawu Zwiększa liczbę punktów many noszącego o 10, a także zwiększa tempo jej regeneracji o 2. Bohater jest pod działaniem czaru Rozmycia.
Hełm tygrysa Inne, z zestawu Zapewnia bonus +5 do obrażeń, a także +5 do obrony noszącego. Zapewnia mu zdolność Negacji pierwszego ataku.